Na Instagramu se objevil profil, který neustále nabízí soutěže o nové telefony. Profil VisiGroup dokonce propagují i influenceři, kteří mají na sociálních sítích velké dosahy a své sledující vybízí k tomu, aby se do soutěže zapojili. Zdá se ale, že jediné, k čemu profil VisiGroup slouží, je nabízení nových telefonů.
VisiGroup nabízí, že pět lidí může vyhrát telefon iPhone 15. Lidé, kteří se chtějí do soutěže zapojit, musí splnit dva kroky. Musí sledovat všechny profily, které sleduje profil VisiGroup a svou účast v soutěži poté potvrdit na webových stránkách VisiGroup. Soutěžící tak musí začít sledovat čtyřiapadesát profilů a soudě podle komentářů je o soutěž enormní zájem. Soutěž promuje i kontroverzní český youtuber Taras „Tary“ Povoroznyk, který se natočil v autě, kde měl pět telefonů a svým sledujícím vysvětlil pravidla soutěže. Jeho armáda dětských fanoušků se proto okamžitě pustila do práce a Povoroznykovi poté spousta z nich psala, že pravidla soutěže splnili.
Soutěž dokonce promují i influenceři Tadeáš Kuběnka a Lyubov Tupiková. Také oni sdíleli fotku, na které mají pět iPhonů 15 a do popisku přidali podmínky soutěže. Do promování soutěže se pustilo i několik méně známých influencerů a i těm lidé píšou, že se do soutěže zapojili. Objevilo se ale i mnoho komentářů od lidí, kteří si myslí, že je celá soutěž podvod. Cena jednoho telefonu se totiž pohybuje okolo 20 tisíc korun, což by znamenalo, že by lidé, kteří stojí za VisiGroup, vyhodili zhruba 100 tisíc korun pouze za to, že lidé budou sledovat profily, které oni sledují na vlastním instagramovém profilu. Influenceři navíc jen zřídkakdy propagují něco zdarma a jisté finance tak museli lidé z VisiGroup nejspíš poskytnout i jim.
Soudě podle dostupných informací navíc není vůbec jasné, čím se VisiGroup zabývá. Zdá se totiž, že jediné, co VisiGroup dělá, je to, že rozdává nové iPhony. Už několik měsíců se totiž na instagramovém profilu objevují soutěže, do kterých se zapojují i influenceři, kteří tvrdí, že lidé mohou v podstatě bez námahy získat nový telefon. „Společnost VisiGroup vznikla se záměrem propagace vašich společností, značek, profilů na instagramu, pomocí velkých soutěží. Pomocí těchto soutěží umíme zajistit bezkonkurenční nárůst reálných followerů, komentářů, prokliky na stránku a potencionální zákazníky,“ stojí na webových stránkách VisiGroup. Celková investice do reklamy ale musí být i tak opravdu veliká. Redakce Antiyoutuber.cz oslovila několik influencerů, kteří soutěž promují, ale žádný z nich na dotazy ohledně soutěže nereagoval.