Čtvrtek 25. dubna 2024, svátek má Marek

Pjay nazpíval reklamu na Wolt | foto: instagram.com/pjay_music

Dříve zpíval s Kovym a Mínou, teď zpívá o donáškové službě. Nápad prý vymyslel sám

Dříve byl známý jako tvůrce, co zpívá například s Kovym a Mínou, pak se na několik let odmlčel. Youtuber Pjay se teď vrátil k tvorbě nevšedním způsobem. Nahrál reklamní skladbu na donáškovou službu Wolt a posluchači ho příliš nechápou. Podle marketingového ředitele Woltu s nápadem přišel sám.
  18:00

Patrik Jareš, který vystupuje pod přezdívkou Pjay, byl známý především jako influencer, který zpívá s youtubery. Na jedné ze skladeb se spojil například s Kovym. Nejznámější je však poměrně bizarní skladba s Mínou, která nese název Basic Boy a dodnes ji mnozí považují za jednu z nejbizarnějších skladeb na českém internetu. Před několika lety se Jareš na YouTube odmlčel. Teď je však zpátky ve spolupráci s donáškovou službou.

„Mám chuť na Wolta, dones mi Wolta, objednávám Wolta,“ zní na začátku skladby. Jareš jede v autě převlečený za kurýra donáškové služby Wolt, zpívá a má dokonce i obarvené vlasy na modrou barvu. Modrá je totiž pro zmíněnou donáškovou službu typická.

O čem skladba vlastně je? V podstatě o ničem, Jareš jenom zpívá o tom, že má chuť na to si objednat jídlo, vyjmenovává, co všechno by si u nich mohl pořídit a také se přiznává, že vařit vůbec neumí. „Bagety, saláty, víno a sýr, burrito, Qurrito, Happy Meal, volej to, podej to, dám si i beer. Jídlo je po*no, co dělá tě real,“ zpívá Jareš.

Téměř dvouminutová skladba však u posluchačů příliš úspěšná není. „To je fakt špatná reklama. Zní to příšerně, ten text nedává vůbec smysl,“ myslí si jeden z nich. „Nevím no, nejlepší na té písničce je to, když skončí,“ píše další.

V úplném úvodu skladby zní potichu úryvek ze skladby Mc'n'Roll, kterou nazpíval Přemek Forejt ve spolupráci s řetězcem rychlého občerstvení McDonald's. Mnozí proto vtipkují, že se snaží Jareš Forejta napodobit. „Ten Přemek byl hrozný, Pjay je ale ještě horší. Vůbec nechápu, proč se teď všichni snaží zpívat o jídle,“ myslí si jeden z kritiků skladby.

Sice má skladba mnoho negativních komentářů především kvůli jejímu obsahu, mnozí také nechápou návrat Jareše na YouTube. Před šesti lety totiž tvořil hudbu s influencery, která byla bezpochyby úspěšná, pak ale z platformy zmizel. O několik let později oznámil svůj návrat, natočil video, ve kterém reaguje na první sérii reality show FTV Prima Like House a pak opět zmizel. Po dvou letech se zase vrátil a nahrál písničku s donáškovou službou.

Nutno dodat, že Jareš se v poslední době prezentuje především jako hudební producent a zdálo se, že zpěv už ze své kariéry vynechal. I proto je pro mnohé reklama, ve které zpívá, přinejmenším šokující.

Ač mnozí posluchači spekulovali, že nápad přišel ze strany Woltu, není to pravda. „Pjay nás s tímto nápadem oslovil sám a nadchl nás pro věc. Do jeho tvůrčího procesu jsme snad až na jednu drobnost nezasahovali,“ popisuje pro Antiyoutuber.cz Jindřich Holiš, marketingový ředitel Woltu. Podle jeho slov je dlouhodobým cílem dodávkové služby podporovat nadšené tvůrce, kteří spolupráci chtějí pojmout novým a jiným způsobem. Jsme si jistí, že produkce této skladby a videa bavila Pjaye stejně jako nás, a že si díky své chytlavosti najde své posluchače,“ dodává.