Pátek 6. prosince 2024, svátek má Mikuláš
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Mariánkova soutěž pobláznila TikTok | foto: instagram.com

Mariánkova soutěž pomalu končí a nejlíp je na tom soutěžící Klára. Mariánek potřebuje odběratele

Pomalu a jistě se blíží konec soutěže #JEDUZAJONEM 2 a soutěžící i nadále tvoří originální videa. Nejlépe je na tom stále soutěžící Klára, která se rozhodla plnit přání svým sledujícím. Dvojice mladíků se zase rozhodla navštívit 7 divů světa a ukázat na nich Mariánkův plakát. Mariánek chce mít do konce roku milion odběratelů a soutěž mu může velmi pomoct.
  8:41

Youtuber Jon Mariánek nedávno vyhlásil soutěž #JEDUZAJONEM 2 a lidé se okamžitě pustili do tvorby různých videí. Vítěz totiž poletí do USA za Mariánkem, kde s ním stráví celý týden a dostane od něj také peníze. Konec soutěže se ale kvapem blíží a někteří soutěžící zacházejí do extrémů, protože se chtějí dostat do finálové pětky, ze které potom budou Mariánkovi sledující vybírat vítěze. Někteří ze soutěžící si dokonce zahrávají s vlastím zdravím, stále to ale vypadá, že nejvíce úspěchu má zatím slečna, která plní přání ostatním. Mariánek navíc vyhlásil soutěž v ten pravý čas, protože potřebuje získat odběratele na YouTube.

Den poté, co Mariánek zahájil svou soutěž, se na sociálních sítích začala objevovat videa lidí, kteří se rozhodli zkusit své štěstí. Soutěž ale končí 1. října a moc času už nezbývá. Už nyní je ale skoro jasné, kdo se dostane do finálové pětice, ze které se bude následně vybírat vítěz. Největší zájem totiž vyvolala soutěžící Klára, která se rozhodla, že bude svým sledujícím plnit přání a okamžitě začala plánovat, jak svůj nápad může zrealizovat. Vyzvala své sledující, aby jí posílali seznamy přání a ona se některá z nich pokusí splnit.

O pár dní později se objevilo první video, ve kterém vzala jednu slečnu surfovat. Poté splnila další přání, tentokrát svému fanouškovi, kterého vzala do větrného tunelu, kde spolu lítali pod dozorem instruktorů. Následoval bungee jumping, wakeboarding, návštěva jumping parku a tak dále. Takové zážitky ale Kláru samozřejmě stály mnoho peněz.

„Měla jsem našetřené peníze na cestu do Ameriky, tak jsem je vzala a rozhodila tak nějak mezi ty zážitky a řekla jsem si, že to buď vyjde, nebo ne. Momentálně, co jsem se zatím dopočítala, to vychází na nějakých 45 tisíc a to nepočítám benzín a tak,“ prozradila Klára v jednom ze svých videí na TikToku.

Klára ale není jediným soutěžícím, který přišel s originálním nápadem a který nejspíš bude velmi zklamaný v případě, že nebude vybraný. Soutěžící Patrik se rozhodl, že za dva týdny navštíví všech 7 divů světa a udělá Mariánkovi obrovskou reklamu. Spolu se svým kamarádem si proto koupili letenky a vydali se na cestu. První zastávka byla v Rio de Janeiru, kde dokonce místním obyvatelům pouštěli Mariánkovu a Paulovu písničku Chleba.

Poté opravdu navštívili i další ze sedmi divů světa, kde rozvinuli plakát s Mariánkem, cestu jim ale zkomplikovalo mnoho věcí. Patrika totiž kousl do nohy jedovatý pavouk, poté musel vysvětlovat policii, proč se pokusil protáhnout propagační plakát na světovou památku a oba měli z neustálého chození zcela zničené nohy. Nakonec ale úspěšně zvládli to, co jim nikdo nevěřil a Mariánek nejspíš jednoho z dvojice zařadí do finálové pětice.

@patrikreklama Označujte @Jon Marianek do komentářů🔥 Den č. 7 - cesta do indie ✈️ #jeduzajonem2 #jeduzajonem ♬ původní zvuk - Patrik Szotkowski

Soutěžící Jakub zase koupil auto, kterému dal zvláštní vizáž. Karoserii totiž polepil fólií, na které je Mariánek, Jake Paul a spousta chleba. Auto chce dovést Mariánkovi až přímo před dům, není to ale jediná věc, se kterou přišel. Zároveň si také pronajal billboard u obchodního centra Kotva v Praze, na kterém je promítnutý chleba a QR kód, který odkazuje na hru s autem.

Do soutěže se zapojilo opravdu mnoho lidí a tak se stalo, že #JEDUZAJONEM 2 má na TikToku už 27 milionů zobrazení. Pro Mariánka je to opravdu velmi dobrá reklama a sám ji nejspíš potřebuje. Pětadvacetiletý youtuber si totiž dal předsevzetí, že chce mít do konce roku milion odběratelů na YouTube. Díky první soutěži #JEDUZAJONEM, kdy se za ním do USA podíval Štěpán Šrámek, mu čísla opravdu narostla.

Stalo se tak, že Mariánek překonal hranici 700 tisíc odběratelů, do konce roku ale už mnoho času nezbývá a druhé kolo soutěže je tak pro Mariánka naprosto ideální. Pokud si totiž znovu vybere člověka, se kterým si sedne a se kterým bude moci dělat kvalitní a zábavnou tvorbu, je velmi možné, že mu čísla opět porostou. Poslední dobou už totiž nezaznamenal tolik rapidní nárůst odběratelů, jaký zažil při nahrávání videí se Šrámkem. Uvidíme tedy, kdo se nakonec za Mariánkem vydá na návštěvu a jestli se youtuberovi opravdu podaří získat do konce roku vysněný milion odběratelů.

Témata: Jon Mariánek