Sobota 27. dubna 2024, svátek má Jaroslav

Jon Mariánek vyhlásil druhou soutěž o cestu do USA | foto: Antiyoutuber.cz

Youtuber Jon Mariánek vyhlásil další soutěž. Výherce si díky tomu může zajistit budoucí kariéru

Jon Mariánek se rozhodl pozvat dalšího Čecha do USA. Vyhlásil soutěž #JEDUZAJONEM 2 a zájemci musí vytvořit obsah, který bude s Mariánkem spojený. Výherce bude mít nejspíš zajištěnou budoucnost jako influencer. Výherce první soutěže Štěpán Šrámek má totiž už přes sto tisíc sledujících a nabídky placené spolupráce.
  12:41

Youtuber Jon Mariánek může slavit velký úspěch ve své kariéře. Podařilo se mu totiž překonat hranici 700 tisíc odběratelů na YouTube a další stále přibývají. Mariánkův cíl je dosáhnout do konce roku milionu odběratel a moc dobře ví, jak toho dosáhnout. Extrémní nárůst sledujících totiž zaznamenal díky sériím videí #JEDUZAJONEM, kdy si k sobě pozval vítěze soutěže Štěpána Šrámka. Sledovanost jeho videí se v tu chvíli viditelně zvýšila a diváky série velmi bavily. Mariánek se proto rozhodl vyhlásit druhou soutěž a výherce může zažít, jaký život Mariánek žije.

Mariánek, který nedávno oslavil pětadvacáté narozeniny, se může pyšnit dvacátým místem v žebříčku nejsledovanějších českých youtuberů. S tím se ale nechce spokojit a rád by se dostal minimálně na sedmé místo s milionem odběratelů. Nejspíš právě proto Mariánek oznámil nabídku, která je ale časově omezená.

„Jeden z vás tady může stát vedle mě, protože začíná #JEDUZAJONEM 2. Po neuvěřitelně úspěšné sérii se Stevenem je tady druhá série a jeden z vás může přiletět sem a strávit tady se mnou týden contentu,“ řekl Mariánek v úvodu svého informačního videa.

Zájemce, který se rozhodne do soutěže zapojit, musí vytvořit kreativní obsah, který se zároveň bude týkat Mariánka. Youtuber si vybere pět finalistů a jeho fanoušci poté rozhodnou o vítězi. Do soutěže se sice mohou zapojit i nezletilí lidé, ale ti se dočkají pouze nového telefonu Iphone 14. Telefon mohou vyhrát tři nezletilí soutěžící.

Zájemci, kteří se do soutěže zapojí, mají ale čas pouze jeden měsíc. Mariánek totiž oznámí pět finalistů 1. října a ostatní poté mají smůlu. Vymyslet originální obsah, který se zároveň neobjevil v předchozí soutěži, tak tedy bude složitější a to hlavně kvůli k časovému omezení. „Steven je pozvaný, aby přiletěl na konec, potkal se s vítězem a natočili jsme tady nějaký tripple collab,“ oznámil Mariánek.

Šrámka si totiž Mariánkovi fanoušci velmi oblíbili a jejich vzájemné spojení si chválili. I sám Mariánek má očividně Šrámka rád a dokonce mu nabídl druhou cestu za ním do USA. Život úspěšného youtubera, který má jméno také v zahraničí, je totiž pro obyčejné Čechy naprosto fascinující. Mnoho lidí by si přálo zažít to, co je pro Mariánka v podstatě každodenním chlebem. Není to ale jediný důvod, proč chce Mariánek splnit sen dalšímu fanouškovi.

Mariánek totiž ví, že pozváním Šrámka do USA si na sebe ušil bič. Série videí s ním má totiž obrovskou sledovanost a youtuber si tak nastavil laťku hodně vysoko. Jeho život je sám o sobě plný překvapení a neuvěřitelných zážitků, které si Mariánek samozřejmě může dokumentovat a přidávat na svůj YouTube kanál. Pokud chce ale dosáhnout do konce roku milionu odběratelů, nejlepším způsobem, jak toho dosáhnout, je dělat přesně to, co na jeho kanálu funguje nejvíc, tedy pozvat Čecha do USA.

Vzhledem k milionovým příjmům, kterými se Mariánek může pyšnit, je pro něj v podstatě bezbolestné postarat se o skvělé zážitky výherce soutěže. Mariánkovi ale díky tomu pravděpodobně znovu porostou čísla podobně, jako tomu bylo při první sérii. Zároveň je takový obsah zajímavý nejen pro děti a mládež, ale také pro dospělé lidi.

Mariánek si díky své tvorbě také vydělává skrze platformu Herohero, kde v počtu předplatitelů překonal dokonce i profil Kontroverzní, na kterém se podílí influenceři Tadeáš Kuběnka a Denisa Kouřilková alias Sugar Denny. Mariánka totiž na platformě sleduje bezmála 7500 lidí což je od 2000 předplatitelů víc, než má profil Kontroverzní.

Výherce Mariánkovy soutěže se ale může radovat nejen z úžasných zážitků s youtuberem v USA, ale také ze skoro jisté influencerské kariéry, kterou mu tvorba s Mariánkem pravděpodobně zajistí. To jsme totiž mohli vidět také v případě prvního výherce Štěpána Šrámka, který se nyní může s naprostým klidem prohlásit za úspěšného influencera. Šrámek začínal prakticky s nulovou sledovaností a nyní se může pyšnit 102 tisíci sledujících na Instagramu a 134 tisící sledujících na TikToku.

Nejen že má Šrámek díky Mariánkovi velkou pozornost na internetu, ale svou sledovanost už také využil k placené spolupráci. Rozhodl se totiž přijmout nabídku spolupráce s online bazarem Aukro, kterou propaguje na svém Instagramu. I když Šrámka podporuje spousta lidí, najdou se i tací, kteří jeho spolupráci kritizují. „Ty v*le, co je to za špatnou reklamu? To bylo nejvíc trapné video, které jsem kdy viděl. Tohle nejsi ty. Neber spolupráci za každou cenu,“ okomentovalo video, ve kterém Šrámek propaguje Aukro, několik uživatelů Instagramu.

Šrámek si ale z negativních komentářů nejspíš nic nedělá. V podstatě skoro každý influencer totiž využívá svůj dosah na sociálních sítích k placeným spolupracím a někteří propagují rozhodně o dost horší věci než online bazar. Co ale Šrámek jistě ví, je fakt, že by se bez Mariánka nikdy neproslavil a rozhodně by neměl takovou sledovanost, jakou má dnes.

To stejné se může stát také výherci soutěže #JEDUZAJONEM 2, který získá nejen skvělé zážitky s Mariánkem, ale také velký počet sledujících. Pokud bude po návratu z USA se svými sledujícími pracovat stejně, jako to dělá Šrámek, pravděpodobně se bude moci vypracovat na úctyhodnou pozici mezi českými influencery.

Témata: Jon Mariánek