Oblíbený nápoj Prime nabírá na popularitě. Napomáhá tomu jednoznačně perfektní marketingová strategie, kdy společnost zaměstnala jako hlavní tváře produktu známé youtubery a bývalé rivaly Logana Paula a Olajide Williama Olayinku Olatunjiho, známého spíše jako KSI. Ti tak nyní v rámci oslav překonání tržeb miliardy dolarů z prodeje nápoje uspořádali speciální soutěž o zlatou čtyřiadvaceti karátovou láhev. Ačkoliv byly ve hře dvě tyto speciální cennosti, vyhrát se dala pouze jedna.
Na počest prodeje miliardy láhví nápoje Prime youtubeři otevřeli dvě tak zvané zlaté pobočky této značky. V rámci oslav dali do prodeje i speciální slavnostní příchuť s názvem „Jedna miliarda prodeje, zlatá edice“, která se v přepočtu prodává za čtyři tisíce korun. Jedna pobočka byla v Londýně v Británii a druhá v New Yorku v USA. Hlavním důvodem otevření těchto prodejen bylo umístění trezorů se zlatými lahvemi. V každé pobočce byl jeden trezor, který se otevřel po zadání správného šestimístného kódu. Ten komu se povedlo zadat správnou kombinaci, vyhrál zlatou lahev v hodnotě půl milionu dolarů.
První kontroverze začíná u toho, že vyhrát mohl pouze jeden člověk. Zlaté lahve byly však dvě. Co se tedy stalo s tou druhou? Když se malému chlapci v Británii povedlo rozlousknout šestimístný kód a otevřel se trezor, v ten stejný moment se New Yorská láhev spustila do kyseliny a za pár sekund zmizela. Paula začali tak uživatelé na sítích ihned kritizovat za to, že ty peníze mohl dát na dobrou věc. „Proč ty peníze nevěnuješ na pomoc Palestině, místo abys ji zničil,“ píše jedna uživatelka do komentářů na platformě X.
Paul byl za svoji kariéru spojován s mnoha kontroverzemi a kauzami. Za veliký propadák se dá označit jeho projekt „CryptoZoo“. Ten spočíval ve vyměňování a vylepšování NFT zvířat. Fanoušek si za reálné peníze koupil měnu ve hře zvanou Zoo coin, za kterou si následně koupil vajíčko, ze kterého se mělo vylíhnout zvíře. Celý projekt byl označen za jeden veliký propadák, kdy byl Paul obviněn z okrádání fanoušků. Ti do obrázků dali totiž spoustu peněz, avšak projekt nebyl nikdy spuštěn. Kritizován je nyní tedy také za to, že tím půl milionem dolarů mohl revanšovat okradené fanoušky. „Co kdyby jsi ty peníze dal spíše lidem, které jsi okradl v tvé Cryptozoo?“ konfrontuje Paula jeden uživatel na X.
Kvůli marketingu youtuberů je Prime oblíbený hlavně u dětí. Právě však dětem i samotná společnost nedoporučuje nápoj pít. Obsahuje totiž obrovské množství kofeinu, které je pro mladistvé zdravotně nebezpečné. Společnost vyrábí dvě edice nápoje, a to Hydration a Energy Drink. Hydration kofein obsahovat nemá. Je v něm ale veliké množství draslíku, při jehož vysoké konzumaci může stejně jak u kofeinu dojít k zdravotním komplikacím.
Energetická edice nápoje však už kofein obsahuje, a to v obrovské míře. V jednom nápoji se vyskytuje až dvě stě miligramů kofeinu, což je pro porovnání dvaapůlkrát víc než v běžném espressu. Při větší konzumaci nápoje může u dítěte dojít k předávkování kofeinu, což může zapříčinit narušení spánkového režimu. Primem se nyní zabývá už i Česká potravinářská inspekce. Pokud zjistí, že dochází například k falešně uvedeným informacím na etiketě, či zdravotním rizikům, stáhnou Prime z prodeje.