Středa 21. února 2024, svátek má Lenka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Nejsledovanější tiktoker Khaby Lame přichází o sledující. Někteří lidé na něj úplně zapomněli

Khaby Lame je nejsledovanějším tiktokerem na světě. S tvorbou začal v době covidové pandemie a nyní je z něj milionář. Pro některé lidi už ale není zajímavý, protože jeho tvorba je v podstatě pořád stejná. Lame svou tvorbu sice pozměnil, ale i nadále se drží osvědčeného parodování. Odešlo mu ale přes 300 tisíc sledujících a někteří lidé na něj zcela zapomněli.
  17:02

Khaby Lame přichází o sledující | foto: Antiyoutuber.cz

Khabane Lame je nejsledovanější tiktoker na světě. Dokázal se vypracovat z naprosto neznámého mladíka na hvězdu sociálních sítí. Lamea znají opravdu všude a díky tomu se poznal se spoustou známých celebrit. Jeho tvorba se sice výrazně změnila, ale i nadále svými videy dokáže Lame bavit miliony lidí a to i přes to, že v nich nikdy nepromluvil. Z chudého mladíka se díky jeho tvorbě stal milionář. Díky penězům si mohl Lame dovolit zapracovat na kvalitě svých videí a tak se taky stalo. I když mají jeho videa miliony shlédnutí, poslední dobou tiktoker nedosahuje tak vysoké sledovanosti, jakou měl v době nárůstu své popularity.

Khabane „Khaby“ Lame, kterému je pouhých třiadvacet let, začal se svou tvorbou v době covidové pandemie, protože přišel o práci. Tehdy jistě neměl ani tušení, že to byl jeden z jeho nejlepších životních rozhodnutí a že se o několik let později stane nejsledovanějším tvůrcem na TikToku. V současné době ho na platformě sleduje neuvěřitelných 161,7 milionů lidí. Tvorba, kterou se proslavil, dodnes lidi baví, i když je naprosto primitivní. Lame totiž sarkasticky reaguje na videa, ve kterých lidé nesmyslně řeší různé situace. Netrvalo dlouho a z mladého tiktokera se stala ikona sociálních sítí. Lidé začali jeho reakce přidávat k vlastním videím a v dnešní době se najde jen velmi málo uživatelů sociálních sítí, kteří by alespoň jednou nenarazili na Lameovo video. Lameovi se začalo velmi dařit a různé firmy projevily velký zájem o spolupráci s ním. Lame se stal například tváří značky Hugo Boss.

Nedá se říci, že by Lame ve své tvorbě zlenivěl. Na sociálních sítích je pořád velmi aktivní a neustále přidává spoustu nových videí. Jeho tvorba se ale viditelně mění, možná proto, že ho nebaví natáčet pořád ta stejná videa. O jeho tvorbu je ale pořád obrovský zájem. Dříve bylo v jeho videích zvykem, že kdykoliv vyřešil libovolnou situaci po svém, udělal na závěr rukama jeho typické gesto. To už se ale v jeho nových videích objevuje jen zřídka kdy. Poslední dobou totiž zesměšňuje různá videa, která kolikrát nemají vůbec žádnou pointu. Nedávno si například dělal legraci z modelů, kteří na módní přehlídce předváděli podivné oblečení. Lame se proto oblékl do papírové krabice a vtipně napodoboval jejich chůzi. Podobných videí se na jeho profilu objevuje čím dál více. I když je Lame pořád velmi populární, někteří lidé na něj zcela zapomněli. „Býval tak slavný. Nechápu, jak se na něj mohlo zapomenout. Kdysi jsem se neuvěřitelně bavil u jeho videí. Musím si najít chvíli a trochu jeho účet prozkoumat,“ píší uživatelé TikToku pod Lameova videa.

Lame nedávno také reagoval na Válku Izraele a Hamáse. V jednom videu se posadil na židli a s velmi vážným výrazem se díval do kamery. Poté se zvedl a odešel. „Minutu ticha pro všechny oběti války,“ stálo v popisku jeho videa. Tiktoker ale zveřejnil také další video, kterým reagoval na válečný konflikt. Procházel místností a nesl dvě židle. Ve videu problikávaly záběry zničených budov a vojáků, kteří stříleli. Lame postavil dvě židle ke stolu naproti sobě a poté udělal své typické gesto. „Prostě si sedněte a promluvte si,“ píše Lame v názvu svého videa. Nejspíš tím chtěl poukázat na to, že se problémy dají řešit i bez násilí, kterého je ve světe opravdu hodně. Pod videem se lidé dohadují, která strana by měla zvítězit, modlí se za padlé a vyjadřují podporu jejich rodinám. Někteří ale tiktokera považují za blázna, když si myslí, že se velké spory dají vyřešit cestou míru.

Lame se ale, kromě dvou vážných videí, která se týkají války, snaží i nadále držet toho, aby své sledující bavil. Svou popularitu ale logicky využívá také k tomu, aby mohl dělat reklamu různým firmám. Na jeho profilu se proto objevuje plno videí, ve kterých propaguje různé produkty a služby. Často se stává, že influenceři, kteří přidají na sociální sítě příspěvek s reklamou, nedosáhnou nijak zvlášť velkého dosahu konkrétního příspěvku. To se ale Lamea rozhodně netýká. Nedávno například přidal video, ve kterém propagoval bezpečnostní kamery. Video má přes 5 milionů zhlédnutí a firma je jistě s dosahem reklamy velmi spokojená. Lame navíc dokáže vytvořit reklamu tak, aby na sebe dokázala upoutat pozornost nejen kvůli jeho tváři, ale také humoru, který mu je vlastní.

Lameova tvorba se sice změnila, vymizely z ní některé věci, na které byli jeho sledující zvyklí, ale i přes to pořád baví miliony lidí. „Khaby je prostě borec! Bože, miluji jeho videa! Nechápu, kde bereš tak geniální nápady. Jsem s tebou už od tvých začátků. Prostě legenda,“ komentují nadšeně Lameova videa uživatelé TikToku. Díky své popularitě dostal nabídku připojit se k módní přehlídce v Miláně, kdy se poprvé prošel po mole s oblečením značky Hugo Boss. Lame se stal ambasadorem této značky a za svou první módní přehlídku obdržel 450 tisíc dolarů. Momentálně ale spolupracuje také s jinými značkami.

Pro některé je už ale úspěšný tiktoker nezajímavý, protože v podstatě tvoří pořád ta stejná videa. Lame se stal nejsledovanějším tiktokerem, kdy platformě kraloval s více než 162 miliony sledujících. Protože už ale spoustu lidí omrzel, někteří ho přestali sledovat. Momentálně ho sleduje 161,7 milionů lidí a i když je to méně než měl kdysi, pořád se drží na vrcholu žebříčku nejsledovanějších tiktokerů na světě.