Neděle 21. července 2024, svátek má Vítězslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Laduška propaguje náhražky známých vůní | foto: Instagram

Laduška propaguje náhražky drahých vůní. Podle sledujících jsou nekvalitní a ona ubohá

Lada „Laduška“ Horová čelí znovu kritice. Propaguje totiž ekvivalenty populárních drahých vůní, které se dají pořídit za necelých dvě stě korun. Podle sledujících se jedná o vyhozené peníze a někteří si myslí, že taková cena nemůže pokrýt ani výrobní náklady vůně. Propagace podobných produktů je prý ubohá.
  9:30

Lada Horová, která si říká Laduška, v poslední době čelí velké kritice. Na Vinted totiž přeprodává oblečení z čínského e-shopu a někdy i se stoprocentní přirážkou. Na sítích ji však uživatelé kritizují i kvůli produktům, které propaguje. Tentokrát slibuje napodobeniny populárních parfémů za nízké ceny. Podle sledujících jsou však nekvalitní.

Horová už delší dobu spolupracuje se značkou Pařížské parfémy, která nabízí takzvané rozlévané parfémy, což by měly být cenově dostupné ekvivalenty originálních vůní. Vyrábějí se v Polsku a značka slibuje, že jsou stejně kvalitní jako jejich dražší předlohy. Funguje to tedy jednoduše, pokud se vám líbí nějaký parfém nějaké luxusní značky a je pro vás příliš drahý, sáhnete po ekvivalentu značky Pařížské parfémy. Nabízí například ekvivalent k oblíbené vůni značky Chanel Coco Mademoiselle, která stojí něco málo přes 3 tisíce korun. Její ekvivalent však na webu seženete za pouhých 198 korun, stejně jako většinu napodobenin jiných vůní.

Horová si podle svých slov značku oblíbila a nepozná rozdíl mezi originální vůní a ekvivalentem. Jako důkaz sdílela i video s partnerem, ve kterém mu dává přičichnout k vůni značky Dior a k jejímu ekvivalentu. On však rozdíl mezi nimi nepozná. Video, stejně jako většina dalších, ve kterých Pařížské parfémy propaguje, z jejího profilu brzy zmizelo.

Některá videa však zůstala a v komentářích se množí negativní komentáře. „Laduška už asi nemá peníze, tak bere každou spolupráci,“ píše jeden z komentujících. „Nejdřív ten její bazar na Vinted a teď tohle. Je to fakt ubohé,“ myslí si další.

Negativní komentáře se neobjevují jenom kvůli Horové, ale především kvůli kvalitě zmíněných ekvivalentů. Prý totiž vůně nemají žádnou výdrž a některé z nich údajně nejsou ekvivalenty ani v nejmenším, protože se jednoduše nepodobají vůbec. Zároveň mnozí z nich upozorňují, že vůně, která nestojí ani dvě stě korun, nemůže být tak kvalitní jako jejich dražší vzory. Myslí si, že cena, která je díky různým slevovým kódům v mnoha případech ještě nižší, jednoduše nemůže pokrýt ani výrobní náklady vůně. „Prostě vyhozené peníze,“ shrnuje jeden z komentujících.

Na druhou stranu existuje i nespočet pozitivních recenzí. Mnozí upozorňují, že na každém parfém voní jinak a také vydrží jiný čas. Podle některých díky ekvivalentům ušetřili spoustu peněz a vyhovují jim. „S vůněmi je to přece individuální, každému taky voní něco jiného. Není to úplně jednoduché,“ myslí si jedna ze sledujících.

Témata: Laduška