Kritizovaný tiktoker Lukáš Viderman se rozhodl pokračovat ve své tvorbě na YouTube, kde si na rozdíl od TikToku získal mnoho příznivců. Na TikToku sice neustále natáčí videa, ve kterých ponižuje prakticky kohokoliv, kdo nemá peníze, ale na YouTube se rozhodl zaměřit na vlogy. Svým fanouškům také ukazuje, jak vypadá jeho pracovní den a styl jeho videí si lidé vychvalují.
Vidermana si lidé zapamatovali především kvůli jeho tendenci navážet se do ostatních lidí. Nejspíš neexistuje video, pod kterým by v komentářích lidé tiktokera neuráželi na oplátku. Viderman ale očividně takové chování zvolil cíleně, protože se nyní ukazuje ve zcela jiném světle. K tomu využívá svůj YouTube kanál, kam videa přidává čím dál častěji. V nich Viderman ukazuje svou druhou tvář, kterou nejspíš nikdo nečekal. Sprostá mluva sice nejspíš z jeho videí nikdy nezmizí, i tak ale Viderman očividně nemá na mysli pouze peníze. Tiktoker se ve svých videích často vydává na různé výlety, které si pečlivě dokumentuje. Například se vydal na prohlídku hradu a poté zamířil na procházku do lesa. „Myslím, že je to tu dobré na nějaké kempování, až bude teplé počasíčko. Jsou tu všude ohniště a to je něco pro mě. Příroda a pohodička,“ řekl Viderman spokojeně ve videu.
Jindy se zase Viderman rozhodl vydat do Prahy, kde si sedl do baru s vodní dýmkou a vyprávěl různé životní příběhy. I když nemá na YouTube takovou sledovanost jako na TikToku, lidi jeho videa očividně velmi baví. „Ty mi vždycky spravíš náladu. Natáčej dál, je to dokonalý. Mě tohle prostě baví. Tady se upřímně zasměji a takovýhle slovník k němu prostě patří. Není video, co bych od tebe neviděl. Budoucnost české YouTube scény,“ reagují na Vidermanovy vlogy lidé na YouTube. Tam Viderman také přidává videa ze své práce. Živí se totiž jako tatér a ve svém oboru je očividně opravdu dobrý. Při práci vypráví různé historky z pracovního prostředí a doprovází je humornými připomínkami. Postupně se mu YouTube kanál rozrůstá a v současné době ho odebírá 2,7 tisíc lidí.
Na TikToku sice Vidermana sleduje přes 35 tisíc lidí, ale jeho videa jsou naprosto odlišná od těch, které přidává na YouTube. Na TikToku se totiž neustále vychloubá penězi a luxusem, který díky nim má a kvůli tomu ho lidé neustále kritizují. „Nechápu, jak ho někdo vůbec může sledovat. Bože, to je k*kot. Je to super, za co utrácíš, ale místo toho vytahování, kdyby sis našel přítelkyni a dával to do ní, věř tomu, že komentáře k tobě by byly jiné,“ reagují na Vidermanovu tvorbu lidé na TikToku. Viderman ale pravděpodobně přítelkyni má. V jednom z jeho videí na YouTube ho totiž doprovázela neznámá slečna a lidé se samozřejmě okamžitě začali vyptávat, zda ji tiktoker hodlá někdy ukázat. Viderman ale řekl, že k tomu nikdy nedojde a lidé se mají starat o své. On sám přitom na TikToku neustále řeší ostatní.
Vidermanovi se lidé také velmi vysmáli kvůli jeho novému merchi. Začal totiž prodávat trička, na kterých je on sám a nápis „P*čo, jsem v mínusu“. Za tričko chtěl Viderman 750 korun a podle lidí cenu přepálil. I tak se mu ale podařilo všechna trička prodat. Podle lidí je ale jeho finanční situace jistě špatná, když se rozhodl prodávat vlastní trička. Jiní jsou ale naopak rádi, že mohou podpořit svého oblíbence, který se jistě nemá špatně, na což spousta lidí poukázala. Podle nich je totiž očividně bohatý, protože šikovní tatéři si vydělávají dobré peníze. Vidermanova videa na YouTube, ve kterých tetuje své zákazníky, dokazují, že je opravdu šikovný a vydělané peníze tak má právem. Na TikTok ale taková videa nepřidává a lidé ho proto i nadále kritizují, protože jim prezentuje pouze člověka, který všechny uráží a ponižuje.