Mladý tiktoker Matěj Houška zaujal velké množství lidí svou přirozeností a láskou k přírodě. Už od dětství se totiž vydával poznávat krásu přírody a velmi si oblíbil rybolov. Mimo to ho velmi baví život zálesáka a své zážitky sdílí s ostatními lidmi na sociálních sítích. Díky své tvorbě si získal desítky tisíc fanoušků, kteří jsou z něj nadšení a podporují ho. Houška nově spouští vlastní merch a lidé si ho velmi chválí. Navíc byl také pozvaný do internetové televize a úspěšného podcastu, kde opět potvrdil, že se svou tvorbou opravdu liší od většiny českých tiktokerů.
Matěj Houška, patnáctiletý chlapec z Plzně, se už od dětství vydával na různé dobrodružné výpravy do přírody. Spolu se svým otcem a bratrem se rozhodli, že budou na sociální sítě přidávat různá videa, jejichž hlavní tváří se stal nejmladší člen rodiny, tedy právě Matěj. Svým přirozeným vyjadřováním si brzy vybudoval početnou základnu fanoušků a v současné době ho na TikToku sleduje přes 117 tisíc lidí. Houška se v minulosti nechal slyšet, že v žádném případě nebude dělat žádné placené propagace, ale pokud ho někdo chce podpořit, rozhodně bude rád.
Nově nyní oznámil, že spouští prodej vlastního merche a zájemci si ho mohou objednat na webových stránkách Team 2010. Jedná se o tričko s Houškovou oblíbenou hláškou „Špica, vážení“. Fanoušci jsou z merche nadšení a v komentářích pod videem, ve kterém Houška oznámil prodej triček, to dávají najevo. „Já to tričko potřebuji. Koupím si ho kvůli tomu, abych tě podpořil, moc ti fandím. Tohle tričko musím mít,“ komentují video uživatelé na TikToku. Houška i nadále patří mezi tvůrce, kterým lidé nepíšou žádné nenávistné komentáře.
Nenávistných komentářů se Houška nedočkal ani u videa, ve kterém nabízí svůj merch. Mnoho lidí by si totiž mohlo říct, že chce pouze vydělat na svém jménu. Na druhou stranu, pokud by Houškovi šlo celou dobu pouze o peníze, přijal by nabídky od různých firem, kteří se chtěli skrze něj propagovat. To ale Houška razantně odmítl. „Já to nikdy neudělám, protože moc dobře vím, že bych tím svoji lásku k přírodě a také k tvorbě, kterou dělám, prostě ztratil,“ komentoval nabídku placených propagací Houška v jednom videu. Houškovi tedy rozhodně nejde pouze o peníze.
Vedlejší příjem z něčeho, co si Houška spolu s rodinou vytvořil sám, je ale naprosto v pořádku. Rodina je navíc zvědavá, zda si někteří lidé vezmou trička také na cestách po světě. „Sami jsme zvědaví, kam až se naše trička do světa podívají a počítáme s tím, že velmi rádi také někdy zveřejníme vaše zážitky na našich sítích - samozřejmě s vaším svolením,“ stojí na webových stránkách v popisku u nabízeného trička.
@team2010_official Trička našeho týmu "Špica, vážení" jsou na světě 😃. Můžete objednávat na našem webu www.team2010.cz v sekci Merch 🤟. Navíc pro každého, kdo si objedná do konce roku jakýkoliv produkt z našeho merche, jsme zajistili slevový kupón od našeho partnera Bushman 😊. #matejhouska #team2010 #bushman #merch #tshirt #slogan #fans #style #fun #spicavazeni #fish #leaves #moda #novinky #news #idea #napad #garden #sunday #clothes #obleceni #shopping #hobby #outdoor #nature #fishing #czechboy #outdoorclothes #czech #czechrepublic ♬ původní zvuk - Team 2010
I když Houška natáčí v podstatě pořád stejná videa, zájem o jeho tvorbu nijak neklesá. Naopak, zajímá se o něj stále více lidí a nedávno byl dokonce pozvaný do podcastu U Kulatého stolu. Houška tak měl možnost předvést se před zcela jiným publikem a zjistit, jak ho vnímají také jiní lidé. A výsledek? Naprosto stejný jako na TikToku, lidé z něj byli nadšení. „Matěj mluví líp než většina dospělého národa. Klobouk dolů. Zírám, kolik Matějovi je, mluví perfektně a má dost zkušeností. Nikdy jsem o něm neslyšela a to byla velká škoda,“ chválí Houšku uživatelé na YouTube.