Středa 21. února 2024, svátek má Lenka
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Nikos spolupracuje s Air Bank. | foto: instagram.com

Nikos těží z obrovské popularity. Spojil se s Air Bank, její služby nabízí generaci Z

Nikose Macholaose je teď všude plno. Moderuje v televizi Óčko, internet obletěl jeho rozhovor pro The Mag s jeho bývalkou, objevil se i na Red Bull kárách v Praze. A to není všechno, nově se spojil s českou bankou Air Bank. Pro ni bude komunikovat její služby generaci Z.

Nikos Macholaos, známý hlavně jako Nikos či Nikos Mach, prožívá úspěšné období. Existuje totiž jen málo lidí, kteří se pohybují na českých sociálních sítích a v posledních týdnech o něm neslyšeli. A zdá se, že práce se českému influencerovi, moderátorovi a sportovci vyplácí. Kromě moderování pro hudební televizi Óčko a pro magazín The Mag přidává další kousek, nově se spojil s tuzemskou bankou Air Bank, které bude komunikovat její služby a nabídky generaci Z. Tedy stejné cílové skupině, na kterou svou tvorbou míří on sám.

Reklamy, ve kterých Nikos vystupuje, už od minulého týdne visí na sociálních sítích, tedy na Facebooku, YouTube a Instagramu. Ve videích Nikos s nadsázkou ukazuje benefity v běžných situacích života mladých, například během streamování nebo tréninku v posilovně, které spustí řetězec nečekaných událostí.

I pozadí celé kampaně je poměrně mladé, stejně jako její průvodce a cílová skupina. Za reklamami totiž je čtyřiadvacetiletý režisér Jan Strach. Do povědomí veřejnosti ho dostaly primárně spolupráce s hudebníky jako je Yzomandias a Rytmus, ale i kampaně pro Coca Colu či Škoda Auto, které zaštiťuje jeho produkční firma Beze Strachu.

„Rozšiřujeme aktivity v rámci našeho nového komunikačních konceptu, který jsme představili v létě. Chceme být atraktivní digitální bankou a přirozenou první volbou pro mladé do 25 let, a proto je potřeba mluvit k nim jejich řečí a objevovat se na kanálech, které používají, televizní reklama je pro tuto skupinu passé,“ uvádí slova marketingového ředitele Air Bank Oldřicha Dostála web mediář. „Nikos přináší do kampaně mnoho kreativních nápadů a znalostí svých fanoušků, věřím, že mladé bude bavit. Bezkontaktní platby hodinkami nebo přehledné bankovnictví v mobilu jsou dnes standardem, ale dále pracujeme na mnoha menších i větších vylepšeních, abychom zjednodušili život nejen naši mladým klientům,“ dodává.

Nikos tak dobře těží z pozornosti, které se mu v poslední době dostává. Po rozhovoru s jeho bývalou přítelkyní, influencerkou Carrie Kirsten, bylo jeho jméno společně se jménem jejího současného přítele, jedním z nejdiskutovanějších na českých sociálních sítích. Zatímco Bajer, současný partner známé influencerky, měl na svých profilech sérii emocí plných vyjádření, Nikos se k celé kauze nijak nevyjadřoval. A zřejmě se mu to vyplatilo.

  12:36