Středa 24. dubna 2024, svátek má Jiří

Sev propaguje sázkové poradenství | foto: instagram.com

Další propagace sázkového poradenství na sítích. Dívka tvrdí, že hazard je skvělé podnikání

Slečna, která si říká Sev, se rozhodla propagovat sázkové poradenství a využila k tomu youtubery Marka Valáška a Miroslava Lonera. Spolu s nimi plní různé výzvy a alespoň jedna se pokaždé týká sázení. Svým sledujícím, kteří jsou nejspíš z velké části nakoupení, neustále tvrdí, že dokáže ze sázení udělat skvělé podnikání.
  13:00

Na Instagramu funguje další sázkové poradenství, které je spojené s influencery. Stojí za ním slečna, která si říká Sev. Ta se rozhodla sázení propagovat zcela odlišným způsobem, než většina ostatních influencerů. Sice k propagaci hned několik influencerů využila, ale někteří lidé nemuseli pochopit, že se jedná o reklamu na sázení. Sev například oznámí, že si jde koupit novou luxusní kabelku za několik desítek tisíc a tvrdí, že na ni vydělávala dva týdny a ostatní lidi naučí jak na to.

Sev označuje sázení jako skvělou formu podnikání. Podle ní je sice občas trochu riskantní, ale ona prý zná recept, díky kterému ze sázení udělá rozumnou investici. Protože je ale podobných sázkových servisů hned několik, Sev musela vymyslet způsob, jak se od nich odlišit. Právě proto se začala propagovat skrze influencery. Jako prvního využila youtubera Marka „Datla“ Valáška, o kterém se ví, že už dlouho propaguje pochybný sázkový servis Aibet. Valášek se rozhodl propagovat další sázkové poradenství a přistoupil proto na nápad, který Sev vymyslela. Oba dva se začali na Instagramu vyzývat k plnění různých úkolů, na kterých se pravděpodobně domluvili předem. Valášek si na závěr pro Sev připravil podivný úkol. „Ten úkol zní, ať najdeš nějakého sázkaře, který je v mínusu, protože vím, že se zabýváš sázením a pomůžeš mu se dostat do plusu,“ řekl Valášek a Sev to opravdu udělala.

Nyní se rozhodla udělat něco podobného a vybrala si pro propagaci youtubera Miroslava Lonera, který si říká Fayne. Také pro něj si připravila několik výzev, které byly zakončené vyděláním peněz pomocí sázení. Protože Lonera sleduje na Instagramu 160 tisíc lidí, pro Sev je taková spolupráce opravdu výhodná. V jednom instagramovém příběhu Sev tvrdí, že byly výzvy s Lonerem náročné a musí si proto udělat radost. Zamířila proto do prodejny luxusní značky Dior a své sledující prosila, aby jí pomohli vybrat ze dvou kabelek. Nakonec si vybrala kabelku, která stála 55 tisíc a sledujícím tvrdila, že si ji může dovolit díky sázení a že si na ni vydělávala pouze dva týdny. Tipy na sázení má prý slečna získávat od svého kamaráda Marka. Sev poté sdílela zprávu, kterou jí měl údajně napsat jeden z jejích sledujících. „Ten Marek, který ti pomohl splnit třetí úkol od Fayneho? Docela by bodlo vydělat na Diorku pro přítelkyni za dva týdny,“ stojí ve zprávě, kterou Sev sdílela na Instagramu.

Slečna na Instagramu působí tak, jako by pouze díky ní mohli lidé zbohatnout. Princip je ale stejný jako u většiny sázkových poradenství. Zájemci si zakoupí balíčky, které obsahují typy na sázky a díky kterým mají získat možnost vyhrát velké peníze. Také Sev ale neustále opakuje, že z hazardu dokáže udělat výhodné podnikání. „Nikoho nenutím sázet, sázení není vhodné pro každého, ale upřímně chci, aby si každý z vás našel čas a zkusil díky našemu projektu přijít na to, jak lze sázením skutečně vydělávat a zlepšit úroveň svého života,“ napsala Sev na svém Instagramu. Podle počtu sledujících působí Sev jako opravdu úspěšná a známá slečna, ale ve skutečnosti je to celé nejspíš úplně jinak. Sev sice sleduje přes 100 tisíc lidí, ale její příspěvky mají v poměru s počtem sledujících podezřele nízký dosah. Počet lajků u jejích příspěvků se totiž pohybuje zhruba okolo stovky a v podstatě nikdo její příspěvky nekomentuje.

Sev si tedy nejspíš nakoupila sledující, aby na Instagramu působila důvěryhodněji. To, že ji podporují někteří influenceři, je sice velmi dobrá strategie, ale sázkové servisy jsou očividně jeden velký podvod. „My na Tipsportu umožňujeme sdílení tipů, takže si sázkaři navzájem radí. A tohle oni poté prodávají za peníze a k tomu si ještě musíte vsadit u nás, takže ten vstupní náklad, aniž by se dosáhlo jakkoliv lepších výsledků, je tam úplně zbytečný,“ řekl pro redakci Antiyoutuber.cz vedoucí komunikace společnosti Tipsport Václava Sochor. Protože si ale někteří lidé neověří všechny dostupné informace a rozhodnou se pro jednoduchou cestu skrze podobné sázkové servisy, jejich peníze poté mizí do kapsy těch, kteří tyto služby nabízejí. Také Sev si nejspíš díky těmto lidem vydělala slušné peníze, které pravděpodobně nabídla také influencerům za to, že jí pomůžou nenápadně její sázkové poradenství propagovat.