Úterý 21. května 2024, svátek má Monika
  • Premium

    Získejte všechny články mimořádně
    jen za 49 Kč/3 měsíce

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Je Steven Gash výtvorem Kazmy? | foto: instagram.com

Spekulovalo se, že je výtvorem Kazmy. Teď Steven upadá, od konce hry o milion nahrává stará videa

Štěpán Šrámek alias Steven Gash své sledující dlouho napínal, zda má opravdu něco společného s bavičem Kazmou a jeho hrou o milion dolarů. Nakonec se ale ukázalo, že s ní neměl vůbec nic co do činění a od uzavření trezoru nepřišel s žádným novým videem. Zveřejňuje jenom ta už dříve natočená a nadále v nich zmiňuje Kazmu.
  20:15

Mladý influencer Štěpán Šrámek, který na sociálních sítích vystupuje pod přezdívkou Steven Gash, se proslavil především díky youtuberovi Jonu Mariánkovi. Vyhrál totiž soutěž #JEDUZAJONEM a po boku Mariánka zažíval různá dobrodružství v USA. Youtuber si ho k sobě následně pozval znovu a dokonce ho seznámil s Jakem Paulem. Už tenkrát Šrámek ve videích ukazoval tajemné symboly, které byly spojené s Kamilem Bartoškem alias Kazmou. Po svém návratu do Čech Šrámek přidával videa, která se často týkala Bartoškovy hry o milion dolarů. Šrámkova tvorba se ale nikam příliš neposunula a po ukončení velké hry je velmi málo aktivní.

Pětadvacetiletý influencer si získal mnoho fanoušků především humornými výroky v Mariánkových videích. Fanoušci mu ale přibývali už ve chvíli, kdy se rozhodl zapojit do jeho soutěže. Tehdy si totiž pořídil papírovou postavu Mariánka v životní velikosti, kterou si nechal podepsat různými známými osobnostmi. První, kdo se na papírového Mariánka podepsal, byl bavič Kamil Bartošek. A právě na toho se Šrámek nápadně chytil. Na jeho instagramovém profilu se totiž neustále objevovala videa, která doslova mátla lidi. Šrámek se totiž tvářil, že po celou dobu ví, co se ve skutečnosti bude dít s milionem dolarů.

Často své sledující zásoboval příspěvky, ve kterých se objevovala různá čísla a symboly. Někteří lidé proto zastávali názor, že se jim nenápadně snaží podsunout nápovědy k rozluštění šifry, která by následně měla vygenerovat kód k otevření trezoru s milionem dolarů. „Je úplně jasné, že Steven je zapletený do něčeho s Kazmou. Už jen s těmi podpisy a do toho tyhle neustálé indície,“ okomentoval Šrámkovu fotku jeden z jeho sledujících. Někteří lidé ale byli opačného názoru a Šrámka prokoukli. „Strašně si chceš nahnat ještě víc čísel než máš. Řekl jsi, že tam je nějaký kód, ale neřekl jsi proč to držíš. Jsi fake,“ okomentoval Šrámkovo video jeden uživatel na TikToku.

Šrámek se osobně dostavil k trezoru chvíli před jeho oficiálním zavřením, aby si odtud natočil poslední video. Od té doby ale na sociální sítě nepřidává nic nového a pouze znovu nahrává svá starší videa z doby, kdy sbíral podpisy celebrit a jedno video věnoval speciálně Bartoškovi. Šrámek přitom přišel se skvělým nápadem, kdy ve videích otevíral různé krabice, které vlastní a divákům ukazoval, co všechno staré krabice obsahují. Taková videa si jeho sledující chválili, ale Šrámek na svém YouTube vyzkoušel také jinou tvorbu.

Opět totiž využil toho, že je známý díky Mariánkovi a také soutěže #JEDUZAJONEM 2. Natočil se totiž při sledování videí soutěžících, komentoval je a radil, co by se mohlo zlepšit. Na svůj YouTube kanál přidal také video, ve kterém spolu se svou přítelkyní ochutnává různé ruské potraviny. Jinak ale jeho tvorba nikam nepokročila a je vidět, že Šrámek si opravdu pomohl tím, že se díky Bartoškově hře pokusil přilákat na své profily další sledující.

Nyní se ale Bartošek na nějaký čas odmlčel a spolu s ním také Šrámek. Ten totiž poslední dobou totiž pouze zveřejňuje videa z minulosti, ale nic nového se na jeho profilech neobjevuje. V popisku jednoho videa se svých sledujících zeptal, zda se od doby, kdy se objevil na sociálních sítích, nějak změnil. „Jestli ses změnil? Promoval jsi další Kazmův scam, takže jsi se tak možná zaprodal,“ okomentoval Šrámkovo video jeden z uživatelů na Instagramu.

Šrámkova influencerská kariéra je přitom velmi dobře rozjetá. Na Instagramu ho sleduje už přes 100 tisíc lidí a na YouTube bezmála 80 tisíc lidí. Pokud ale ve své tvorbě zleniví a nebude vymýšlet originální obsah, může se stát, že mu počet sledujících začne klesat. Uvidíme tedy, s čím Šrámek přijde příště a zda projeví ve svých videích více kreativity.