Na TikToku převažují mladí, respektive dospívající, uživatelé. V poslední době na něj však začínají tvořit i starší, v některých případech i důchodci. To je případ i třiadevadesátileté babičky z USA, která podle svých slov teď musí nést tíhu TikToku na svých ramenou.
Lillian Dorniak, která vystupuje pod přezdívkou @grandma_dorniak, se poprvé na sociálních sítích objevila před více než deseti lety. Se svým vnukem Kevinem Dorniakem, který také tvoří různý obsah na sociální sítě. Tehdy spolu jeli autem a jeho sledující si ji okamžitě zamilovali a později začali tvořit společná videa na YouTube.
Následně se Lillian přesunula na TikTok, kde ji aktuálně sleduje téměř 9 milionů uživatelů a její videa milují. „Pojďte se se mnou nachystat na hřbitov. Jdu tam navštívit svého manžela,“ říká v jednom ze svých videí, ve kterém se líčí před zrcadlem. „Dám si i rtěnku, možná dnes políbím ducha,“ povídá dál s kamennou tváří. Později si vybírá oblečení a pak se před hrobem svého manžela ptá, jestli mu chyběla.
Její videa jsou jednoduše vtipná a ač jsou její vtipy někdy příliš ostré, ona je myslí s nadsázkou a protože si utahuje sama ze sebe. „Musím teď používat chodítko, protože mě bolí záda. Možná protože musím nést na svých ramenou TikTok,“ směje se. Prý je to ale v pořádku, je totiž pořád skvělá. To, že musí nést TikTok na svých ramenou je hláška, kterou Lillian používá pokaždé, když ji něco bolí a sledující to milují.
V jednom ze svých starších videí popsala také pravidla, která platí pro její pohřeb. Jednou to prý musí přijít a tak je lepší vyjasnit předem, jak má pohřeb vypadat. Řeší, kdo není pozvaný, přeje si, aby se všichni hosté opili a také je prosí, aby příliš netruchlili. Prý by totiž vypadali jako hlupáci. Když ji jedna ze sledujcícíh poprosila, aby nikdy nezemřela, Lillian jí odpověděla, že nesmí nikomu říkat, co má dělat.
Samu sebe představuje jako celebritu a třiadevadesátiletou babičku. A protože je celebrita, prodává také svůj merch. Můžete si nechat vyrobit tričko s jakýmkoli potiskem a v jakékoli barvě, které nabízí. „Tohle je moje módní značka a pokud se vám nelíbí, klidně můžete odejít,“ představuje svou značku Lillian.
Téměř každé její video má přes čtyři miliony přehrání. Nejvíce uživatelů však pobavilo video, ve kterém říká, proč nemá partnera. Prý s nikým nechce komunikovat, kdyby ale chtěla, mohla by jich mít i pět nebo šest. Ve svých videích není sprostá, jen vtipná a i tím si získala srdce mnoha fanoušků.
I v Česku je jedna ze známých influencerek seniorka. Říká si Flexybabka a snaží se svými videi cílit primárně na mladé publikum. Její videa jsou však od Lillian odlišná, mnohdy používá vulgární a nevybíravá slova. Její videa jsou také mnohdy bizarní. Tancuje, mluví sprostě, zmiňuje marihuanu a má sexuální narážky. Za to ji také mnozí kritizují.