Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

• schránka
  • Přihlásit Můj účet

Kazma odhalil nápovědy k rozluštění šifry | foto: Facebook Kazmy

Kazma reaguje na kritiku svého filmu. Podle něj je to úspěch, podle některých naprostý propadák

Bavič Kamil Bartošek, též známý jako Kazma, se rozhodl vyjádřit k nepřehlédnutelné kritice svého filmu. On sám ho považuje za neuvěřitelně skvělý snímek a apeluje na diváky, aby pověst o něm šířili dál. Někteří lidé ale tvrdí, že je film naprosto špatný a jeho cílem je pouze vydělat si miliony korun. Bartošek si ale stojí za svým.
  17:11

Film ONEMANSHOW: The Movie, za kterým stojí bavič Kamil Bartošek alias Kazma, boří rekordy návštěvnosti. Kvůli další celorepublikové hře, která byla odstartovaná v den premiéry, o filmu mluví skoro každý. Ne každého ale film zaujal a ačkoliv se zdá, že se jedná o naprostý trhák kinematografického světa, neustále se množí kritika, která film nekompromisně odsuzuje. Pro některé diváky je totiž Bartoškův snímek jedno velké zklamání a jiní zase tvrdí, že hlavním cílem filmu je vydělat co možná nejvíce peněz. Bartošek se nyní rozhodl vyjádřit k extrémnímu množství kritických komentářů.

@kazma_kazmitch

Info jak peníze z filmu získat se dozvíte na www.MILIONDOLARU.cz

♬ původní zvuk - Kazma Kazmitch

„Reklamní kampaň plná tajemství a narážek jen kamufluje to, že film žádný zajímavý obsah nemá. Zase tahá jen prachy z lidí bez nějaké myšlenky. Film stál za h*vno,“ komentují Bartoškův film nespokojení diváci. Nejčastější kritika se týká toho, že pokud chtějí diváci soutěžit o milion dolarů, musí se přijít do kina podívat na film vícekrát. Díky tomu se Bartoškovi mnohonásobně zvednou příjmy a darovat milion dolarů, což je zhruba 22 milionů korun, pro něj bude v podstatě bezbolestné.

Podle Bartoška se ale lidé vrací zhlédnout jeho film zcela z jiného důvodu. „Mám radost, že na to lidi chodí opakovaně ne kvůli hře, ale proto, že je to prostě dobrý film,“ tvrdí Bartošek. Hodnotí tak ale pouze na základě několika komentářů, kterých rozhodně nebylo mnoho.

Navíc jasně převládá počet lidí, kteří do kina chodí právě na základě toho, že mohou získat nápovědu k vyluštění šifry a zároveň také získat kartičku, která by mohla otevřít trezor s penězi, aniž by potřebovali znát kód. Podle spousty lidí ale takovou kartičku vlastní pouze Bartošek a rozhodně ji nedá jen tak do oběhu. Z finanční stránky by se mu to totiž ani trochu nevyplatilo.

Lidé také kritizují samotný koncept filmu. Je pro ně naprosto slabý a spíše ho berou jako devadesátiminutovou reklamu na různé společnosti a firmy. „Co k tomu říct. V životě jsem žádný film nenatočil, nemám filmové vzdělání a nepocházím z umělecké rodiny. Nejsem scénárista, režisér, ani ostřílený filmový producent, v životě jsem v ničem nehrál,“ začal se Bartošek obhajovat na svém Instagramu.

Bartošek také svým sledujícím připomněl, že je to právě jeho snímek, který láme české rekordy v počtu návštěvnosti. Samozřejmě, klobouk dolů, takový úspěch se nedá přehlížet, na druhou stranu, spousta diváků si představovala úplně něco jiného, než jim Bartošek ve finále předvedl. Velké tajemno a obrovské očekávání, které se po celou dobu plánovaného filmu drželo, zajistilo vysokou návštěvnost kin. Samozřejmě také Bartoškovo neustálé apelování, ať jsou u toho všichni co nejdřív.

@antiyoutuber.cz Zkusíte své štěstí?🤔😁 #antiyoutuber #antiyoutubercz #kazma #onemanshow ♬ Paris - Else

Bartošek si díky extrémní návštěvnosti kin za týden vydělal opravdu slušný balík a rozhodně mu ještě velké množství peněz přibude. On sám to považuje za naprostý triumf a celoživotní úspěch, i když je mnoho diváků razantně proti. „Je to debut kluka z Kroměříže, který natočil svůj první film. Choďte a sdílejte ten bezprostřední zážitek z kina, to je nejvíc,“ vzkázal Bartošek na svém Instagramu.

Početné množství lidí si samozřejmě Bartoškův film chválí a tvrdí, že jsou z něj naprosto unesení. Bartošek totiž opět zanechal několik zpráv o tom, že by na sebe lidé měli být hodní a navzájem si pomáhat. Z filmu byli nadšení také influenceři, kteří byli pozvaní na slavnostní předpremiéru. Takřka každý z nich si Bartoškův film chválil a někteří se prý u filmu dokonce dojali.

Na webové stránce Česko-Slovenská filmová databáze má zatím film hodnocení 51%. Filmoví kritici se ale nemohou shodnout na tom, zda je film naprosto skvělý nebo naprosto špatný. Někteří cenní kreativitu celého týmu a také to, že Bartošek opět dokázal pobláznit celé Česko díky hře o milion dolarů.

Jiní jsou naopak toho názoru, že Bartošek využil jednodušších lidí, na kterých vydělal pohádkové jmění. „Pro normálního člověka je to filmová šance, kterou Kazma totálně promr*al. Zkrátka rychlokvaška plná sebe onanujícího ega. Co se Kazmovi ale nedá vůbec upřít je to, jak dokázal zburcovat davy, aby za tohle vůbec platily,“ hodnotí film jeden z diváku na stránce.

@antiyoutuber.cz My už Kazmův film viděli a opravdu vše začíná až poté, co vyjdete z kina⚠️😳 Jste zvědaví o co jde?😜 #antiyoutuber #antiyoutubercz #kazma #onemanshow ♬ Plastic Hamburgers - Fantastic Negrito

Bartošek je ale na kritiku zvyklý. Prakticky každý jeho projekt, který mohl být sebevíc úspěšný, doprovází urážky ze strany lidí, kteří jeho tvorbu odsuzují. Tentokrát se ale nejčastěji setkává s kritikou proto, že divákům nedal to, co od něj všichni očekávali. Pompéznost, která doprovázela slavnostní předpremiéru, tedy podle některých byla spíše pro odvedení pozornosti od toho, že je jeho film ve skutečnosti naprostý propadák, který má za cíl pouze vyloudit z lidí maximální množství peněz.

Lidé jsou z filmu zklamaní také z důvodu, že byli zvyklí na naprosto jiný styl obsahu, který Bartošek v minulosti tvořil. Pokud se tedy jedná o Bartoškův poslední projekt, který mu jak se zdá vydělal balík, je to ve finále velmi žalostné rozloučení s jeho dosavadní kariérou člověka, který dokáže dokonale převést všechny lidi. Hra o milion dolarů ale stále pokračuje a příznivci Bartoškova díla neustále dumají nad tím, jak peníze získat. Bartoškovi vyšlo alespoň to, že je ONEMANSHOW znovu jedním z nejprobíranějších témat v Čechách.

Témata: Kazma