Sobota 27. července 2024, svátek má Věroslav
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 49  Kč / 1. měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Kim Kardashian | foto: Instagram

Kim Kardashian terčem kritiky. Začala prodávat novou kosmetiku, prý je ale drahá a okopírovaná od její sestry

Kim Kardashian na konci ledna začala prodávat novou řadu dekorativní kosmetiky. Ač na první pohled vypadaly produkty slibně a fanoušci byli nadšení, jen po pár dnech se začaly objevovat kritické reakce. Kosmetika je prý drahá a také si někteří sledující myslí, že okopírovala produkty svého vizážisty a sestry Kylie Jenner.
  8:59

Nejpopulárnější značkou, za kterou stojí Kim Kardashian, je bezpochyby oblečení Skims. Už delší dobu ale prodává i péči o pleť pod značkou SKKN by Kim, která v minulosti vzbudila nejednu debatu. Nedávno k ní navíc přibyla i dekorativní kosmetika. Prý ji začala vyrábět protože o ni žádali fanoušci. Ti se teď ale zlobí, kosmetika je prý předražená a okopírovaná od jiných značek.

„Četla jsem si komentáře na profilu SKKN a tolik z vás po mně chce, abych zase začala vyrábět kosmetiku. Ano, slyším vás,“ povídá Kardashian na Instagramu. Součástí její nové kosmetické kolekce jsou rtěnky, tužky na rty a paletka očních stínů. Fanoušci byli jako u vytržení a nemohli se nových produktů dočkat. Kardashian je začala prodávat teprve 26. ledna a už teď se na ně množí kritika.

Rtěnky stojí 32 dolarů, tedy zhruba 740 korun, tužky na rty 22 dolarů, tedy 500 korun a oční stíny 50 dolarů, tedy téměř 1 200 korun. Právě ceny jsou jedním z nejkritizovanějších témat, která se nové kolekce týkají. Někteří lidé si myslí, že jednoduše ceny nejsou úměrné tomu, co se za ně dá získat. Produkty mají na první pohled nekvalitní a levné obaly a také při nákupu není jasné, jestli budou produkty dostatečně kvalitní. Navíc z prvních recenzí influencerů se zdá, že dostatečně kvalitní nejsou.

Nejvíce debat vzbudila paletka očních stínů, pravděpodobně i kvůli tomu, že je nejdražší. „Tohle by prostě nemělo stát 50 dolarů. Vypadá strašně levně,“ píše jeden z prvních zákazníků značky. A nejen, že vypadá levně, na nejednoho sledujícího Kardashian působí jako okopírovaná od značky Makeup By Mario. Nejedná se ale o náhodnou konkurenční značku. Stojí za ní Mario Dedivanovic, tedy vizážista Kardashian. Oční stíny v obou paletkách jsou téměř k nerozeznání, podtóny jsou sice rozdílné, výsledek je však v podstatě totožný.

Někteří také vidí podobnost tužek na rty s těmi od její sestry Kylie Jenner. Stojí o pět dolarů méně, nicméně jsou také téměř k nerozeznání. Zdá se tak, jako by Kim okopírovala nejen svého vizážistu, ale i kosmetiku své vlastní sestry.

Není to však poprvé, co se na kosmetické produkty, za kterými stojí Kardashian, valí kritika. V roce 2017 si založila kosmetickou značku KKW Beauty. Začala prodávat konturovací tyčinky na obličej, rozjasňovače a houbičky na makeup, což tou dobou byly nejpopulárnější kosmetické produkty a tak se téměř okamžitě veškeré zásoby vyprodaly. Jenže se velmi brzy ukázalo, že jsou produkty nejen nekvalitní, ale i v podstatě nepoužitelné. Konturovací tyčinka na pleti setřela veškerý makeup pod konturou a houbičky spíše produkt setřely než že by ho pomohly zapracovat.

Nejen kvůli kritice se rozhodla Kardashian s prodejem kosmetiky v roce 2021 skončit a fanouškům slíbila, že jim kolekci makeupu brzy vrátí. Jenže v době pandemie covidu-19 se lidé zaměřovali spíše na pěstící kosmetiku než na dekorativní a tak se místo líčidel zaměřila spíše na krémy a různá séra. Zanedlouho tak vznikla značka SKKN by Kim a s novými kosmetickými produkty přišla Kardashian až teď.