Čtvrtek 13. června 2024, svátek má Antonín
  • Premium

    Získejte všechny články
    jen za 89 Kč/měsíc

  • schránka
  • Přihlásit Můj účet

Lada „Laduška“ Kašparová | foto: instagram.com/laaduska_official

Laduška má sice partnera, i tak propaguje seznamku. Její Instagram je jako reklamní plocha

Lada Kašparová alias Laduška má sice už více než rok a půl partnera, rozhodla se i přes to propagovat seznamovací aplikaci. Prý se trapnosti na rande mohou stát úplně každému. Její instagramový profil v poslední době připomíná spíše reklamní plochu, za což ji nejeden sledující kritizuje. Ona si z toho ale nic nedělá.
  12:45,  aktualizováno  13. listopadu 9:53

Lada „Laduška“ Kašparová, dříve Horová, se proslavila především díky účasti v reality show Like House. Od té doby se sice na sociálních sítích pohybuje relativně aktivně, její profil na Instagramu však poslední dobou připomíná reklamní plochu. Schytává sice velkou kritiku, nic si z ní evidentně nedělá a v bizarních spolupracích pokračuje.

Kašparová tvoří pár s Bohoušem Třískou už více než rok a půl. Nikdy se vztahem netajili, koneckonců se zúčastnili i se psem reality show Like Haf, která byla koncipovaná jako soutěž párů. Teď však začala propagovat seznamovací aplikaci. Spolupráci uvedla poměrně bizarním videem, ve kterém neznámý chlapec vykašlává kousky jídla na schůzce a ona kousky sbírá. Nutno dodat, že chlapce pravděpodobně nezná, video je sestříhané s videem z TikToku.

„Tímhle videem jsem chtěla říct, že trapnosti na rande se můžou stát úplně každému, jak mně, tak vám. Tak se nebojte udělat první krok, stáhněte si aplikaci a pozvěte někoho na rande. On se totiž může cítit úplně stejně jako vy,“ povídá Kašparová na Instagramu. Ač dodává, že ona půjde pozvat na rande Bohouše, i přes to video v kontextu, že má dlouhodobý a pravděpodobně i spokojený vztah, působí poměrně bizarně.

Seznamovací aplikace, kterou propaguje, je na Slovensku i v Česku dostupná už od roku 2020 a s influencery na Instagramu spolupracuje poměrně aktivně. Před rokem s ní spolupracovali například Marek „Datel“ Valášek, Jenis, účastníci Love Islandu Ráchel Karnížová, Venis, Mishala nebo Nathan a mnoho dalších influencerů a známých osobností.

Nutno dodat, že Kašparová má hned několik kontroverzních spoluprací. V minulosti například propagovala napodobeniny luxusních parfémů. Značka nabízí takzvané rozlévané parfémy, které se vyrábějí v Polsku a měly by být dostupnou alternativou k parfémům, které by si zákazníci nemohli dovolit. Kašparová si prý značku oblíbila natolik, že už ani nerozezná rozdíl mezi ekvivalentem a originální vůní.

Dále spolupracuje například se značkou produktů na vlasy, které slibují zázračné účinky nebo s módním řetězcem. „Jí snad došly peníze, tak bere každou spolupráci, co jí někdo nabídne,“ píšou uživatelé v podstatě pod všechny její reklamní příspěvky.

Její nejkontroverznější spoluprací je bezpochyby instagramový profil Giveaway, který pořádá soutěže o různé exotické dovolené nebo například o luxusní kabelky. Na sítích se totiž spekuluje, že jejich výherci neexistují a když se redakce Antiyoutuber.cz snažila vítězů dopátrat, instagramový profil si nás zablokoval. Kdo za profilem stojí dodnes není jasné.

Aktivity Kašparové na sítích jsou obecně přinejmenším diskutabilní. Nedávno například na platformě Vinted, která je určená pro nákup a prodej použitého oblečení, prodávala zboží z čínského internetového obchodu. Někdy i se stoprocentní přirážkou. Později nabízela i produkty, které pravděpodobně dostala zdarma za spolupráci.

Témata: Laduška