Jméno Natálie Kočendové patří na českém internetu k těm nejskloňovanějším už zhruba dva měsíce. V době, kdy na sociálních sítích rezonuje téma, že přeprodává kosmetiku z asijských e-shopů, se rozhodla Kočendová začít prodávat rady a tipy, které se týkají líčení. A zdá se, že nikoho nezajímají.
„Právě se nahrálo první video na můj nový profil na Herohero.co. Budou tam rady a tipy ohledně makeupu, vlasů a také různé tutorialy,“ povídá Kočendová na Instagramu. Za měsíční poplatek sedm euro si chce také s fanoušky povídat o stravě, cvičení a modelingu. Plánuje s nimi sdílet také různé vlogy z přehlídek a focení. „Budu moc ráda, když budete odebírat mé Herohero. Už tam je nahrané video, jak si udělat takové krásné vlny, jako mám teď já,“ dodává.
Kočendová se prý rozhodla si založit profil na Herohero.co protože si myslí, že platforma jde skvěle využít pro vzdělávání v jakékoli oblasti. Ona chce své fanoušky vzdělávat v oblasti krásy, protože si myslí, že jí rozumí. „Splnila jsem vám vaše přání. Denně mi píšete a ptáte se, jak se upravit, tak jsem vám přání splnila a nahrála video s návodem na tyhle krásné vlny,“ dodává.
Jenže se zdá, že nikoho její rady o kosmetice a cvičení příliš nezajímají. Profil na Herohero uvedla na Instagramu v úterý večer, od té doby však do čtvrtečního poledne získala dohromady tři odběratele. Dva měla už těsně po uvedení. Kočendová už také jeden profil na Herohero.co má. S Jaroslavem Olahem moderuje podcast Tělo na tělo a na Herohero je znatelně úspěšnější. Odebírá ho měsíčně 900 lidí.
Navíc je nutné dodat, že nikoho její rady o kráse nikoho nezajímají pravděpodobně kvůli tomu, že prokazatelně o původu kosmetiky, kterou sama prodává, několikrát lhala. Nedávno totiž zveřejnila na Instagramu vyjádření, ve kterém tvrdila, že o tom, kde se produkty vyrábějí, nikdy nelhala. Na krabičkách obalů produktů je však uvedené, že se produkty vyrábí v Česku. Navíc o některých propagačních fotek produktů uváděla, že se jedná o českou kosmetiku, což později popřela. „Nedivím se, že za ty její lži nikdo nechce platit,“ myslí si jedna z jejích sledujících.
Kočendová není jedinou celebritou, která se snaží vydělat na platformách pro monetizaci obsahu. Nejznámější z nich je její sokyně Nela Slováková, které se na Herohero.co daří lépe. Slováková však láká především na polonahé fotky a dramata. Nedávno začala za platební bránou rozebírat například vzhled Dominiky Myslivcové, což vzbudilo mnoho debat a je otázkou, zda i tato kauza měla na počet jejích odběratelů vliv. V současné době ji odebírá 459 lidí.
Modelka a moderátorka Diana Kobzanová zvolila odlišnou strategii na Herohero.co než Slováková i Kočendová. Nesdílí tam totiž jen bonusový obsah, ale veškerý obsah. A ač byli její mnozí sledující skeptičtí, ukazuje se, že je strategie úspěšná. V současné době ji za 6 euro měsíčně odebírá 612 uživatelů.