Pátek 10. května 2024, svátek má Blažena

Nela Slováková | foto: Instagram

Nela Slováková začala prodávat své polonahé fotky. Navezla se navíc do Natálie Kočendové

Nela Slováková je v poslední době předmětem nejedné debaty. Založila si profil na platformě Herohero.co, kde má v plánu sdílet její polonahé fotky. Na Onlyfans nechce, prý by se za sebe musela stydět. Nedávno se také pustila do kosmetiky Natálie Kočendové. Prý jde jen o přeprodej zboží z AliExpressu.
  12:00

Nela Slováková se sice proslavila v reality show Hotel Paradise, v posledních letech se snaží profilovat jako úspěšná podnikatelka. Její značku Neonky proslavily především plavky, sortiment však postupně rozšiřuje a nejeden její produkt vzbudil na sociálních sítích debaty. Teď se navíc rozhodla, že nerozšíří jenom sortiment, ale i celé podnikání. Začíná totiž prodávat odhalené fotky.

Slováková před časem na Instagramu oznámila, že si musí dát od sociálních sítí pauzu. Nedávno se ale vrátila a ve středu večer se sledujícími na Instagramu podělila o plány do budoucna. Založila si totiž profil na platformě Herohero.co, kde bude sdílet její odhalené fotky, což dělala donedávna i na Instagramu. Teď už její polonahé fotky uvidí jen ti, kdo zaplatí měsíční poplatek devět euro.

Po celou dobu její čtrnáctidenní pauzy údajně přemýšlela, co bude vytvářet za obsah, až se na sítě vrátí. „Návrat zpět byl zvláštní. Říkala jsem si, že je tu spousta lidí, kteří si zaslouží dostávat víc. Ale žádné porno, to nikdy. Žádné soft porno, bradavky. Nic takového se nebude konat, ani nekoná,“ vysvětlila na Instagramu. Proč si nezaložila profil na OnlyFans? Prý kvůli erotickému obsahu, kterého je platforma plná. Tvrdí, že kdyby se jí někdo zeptal, zda má profil na OnlyFans a ona by odpověděla, že má, musela by se stydět.

Její profil na Herohero.co v současné době odebírá 141 uživatelů. Slováková si tam přeje vybudovat komunitu, kterou bude její „sexy“ obsah bavit. „Chtěla bych tam dostat skupinu lidí, které baví plavky, hezká postava, tělo, hezky vyfocené tělo. Ne sprostý obsah. Chci dělat sexy obsah, který mě baví,“ vysvětluje. Dodává, že se jí její tělo líbí a chce na něm vydělávat do té doby, co se na něj dá dívat.

Slováková má v plánu za platební bránou rozebírat i témata, která nechce řešit veřejně. Jako příklad uvedla Agátu Hanychovou, se kterou má dlouhodobý spor. Slováková tvrdí, že celý konflikt odstartovala Hanychová, protože se do ní jako první navážela. „Spala s celou Československou republikou a už se musí vracet, protože nic nezbylo,“ dodala.

Hanychová ale není jediná, do koho si Slováková v posledních dnech rýpla. Na Instagramu se objevilo video, ve kterém influencerka Mary Zhu testuje kosmetickou značku Natálie Kočendové. Po chvíli se k produktům Kočendové vyjádřila i Slováková. „Bohužel to není kosmetika Natálie Kočendové. Je to kosmetika z AliExpressu, kde vám nabízejí personalizované logo, které vám na kosmetiku natisknou,“ píše Slováková a tvrdí, že „toho“ je plný internet. Prý je alergická na to, když někdo dělá z lidí idioty. Dodává však, že stránky jako AliExpress nesleduje, díky jejím sledujícím však „toho“ má na Kočendovou dost. V komentářích na Instagramu bohužel nejdou přidávat fotky a tak nabídla, že důkazy na vyžádání pošle do zpráv. Redakce Antiyoutuber.cz Slovákovou chtěla oslovit a požádat ji o zmiňované fotky, nicméně instagramový profil redakce má Slováková už delší dobu zablokovaný.

Slováková neobviňuje ostatní kolegyně influencerky z prodeje zboží z Aliexpressu poprvé. Kateřina Kosíková v prosinci ukázala nové produkty, které měla brzy její značka Dida nabízet. Slováková ji nejdřív obvinila z toho, že ji kopíruje, protože nechala na produkty napsat nápis „xoxo“, který dříve používala ona. Následně začala tvrdit, že Kosíková navíc přeprodává produkty z AliExpressu.

Pro úplnost je však nutné připomenout fakt, že i Slováková má za sebou nejedno drama, které se týká její značky. V roce 2020, na začátku pandemie covidu-19, začala prodávat roušky, o kterých tvrdila, že téměř zázračně před onemocněním chrání. V té době si také stála za tím, že je testovala Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně a tvrzení podpořila protokolem z univerzity. Nicméně se brzy ukázalo, že se o oficiální univerzitní dokument nejedná. Tehdy se proti ní obrátil nespočet uživatelů na sítích a mnozí tvrdili, že nelehkou situaci využívá ke zbohatnutí. Mnozí také vyzdvihovali pochybný původ roušek, protože nikdo nevěděl, odkud vlastně jsou. Dodnes ji mnozí obviňují z toho, že sama přeprodávala produkty, které nevyráběla, a proto by ostatní neměla kritizovat za to stejné.