Pondělí 29. dubna 2024, svátek má Robert

Nela Slováková | foto: Profimedia.cz

Nela Slováková se zlobí. Tvrdí, že ji konkurence kopíruje a přeprodává produkty z Aliexpressu

Nela Slováková na Instagramu tvrdí, že ji jiná influencerka kopíruje. Na etiketu produktů, které nově nabízí, nechala totiž údajně napsat stejný nápis jako Slováková. Zároveň ji obviňuje z toho, že přeprodává lesky na rty z Aliexpressu. Podle sledujících by si ale měla takzvaně zamést před vlastním prahem.
  14:54

Nela Slováková je sice známá především jako influencerka, na sociálních sítích se profiluje především jako podnikatelka. Její firmu, která nese název Neonky, proslavily především plavky. Později sortiment rozšířila i o jiné oblečení, přidala také doplňky a kosmetiku. Teď tvrdí, že se ji snaží jedna z konkurentek okopírovat.

Slováková začala nedávno nabízet na svém e-shopu novou řadu kosmetiky. Vedle suchých šamponů a deodorantů začala prodávat i intimní pěnu a čistící pěnu. Nechala vyrobit i nové etikety, na kterých je napsané „xoxo“, což znamená v přeneseném překladu „pac a pusu“ a jedná se o poměrně rozšířený pojem.

Nové kosmetické produkty začala prodávat relativně nedávno. Teď na Instagramu sdílela se sledujícími rozhořčení z toho, když zjistila, že někdo jiný její nápad prý částečně okopíroval. „Už to bohužel nemůžu vydržet, držím hu*u a krok už dlouho. Nesnáším, když z vás někdo dělá blbce. Prodávat šmejdy z Číny a napsat na to xoxo, jako máme my na našich nových pěnách, prodávat to s přelepeným obalem a nechat děti si to patlat na obličej, to už je fakt extrém,“ popisuje Slováková.

O co vlastně jde? Slováková tvrdí, že influencerka Kateřina Kosíková, je jí naprosto posedlá a sleduje každý krok, který udělá. Kosíková už delší dobu prodává kolagen, na konci listopadu si však založila novou značku Dida, jejíž produkty jsou určené pro mladé dívky. Nabízí například tělová mléka, sprchové gely, koupelnové bomby nebo svítící polštářky. Teď se na Instagramu pochlubila, že brzy začne prodávat i lesky na rty pro dívky. Je na nich napsané zmíněné „xoxo“ a nabízí je v několika variantách. Dostupná bude například žvýkačka nebo jahoda. Všechny etikety produktů jsou však popsané anglicky.

Anglické popisy produktů na etiketě je právě to, co Slovákové vadí. Měly by podle ní jasně dokazovat, že jsou produkty koupené na Aliexpressu. „Moje produkty jsou aspoň v češtině,“ dodává Slováková. Následně na Instagramu sdílela několik fotek produktů z Aliexpressu a těch, které nabízí Kosíková. Slováková tvrdí, že pokud děti budou lesky na rty koupené na Aliexpressu používat, mohlo by jim to uškodit.

Redakce Antiyoutuber.cz obě ženy s dotazy na vyjádření k celé situaci kontaktovala, Slováková byla zároveň požádána o odkazy na jednotlivé produkty na Aliexpressu. Ani jedna však do doby zveřejnění článku nereagovala.

Nutno dodat, že Slováková má za sebou nejednu podobnou kontroverzi. V roce 2020, na začátku pandemie covidu-19, totiž začala prodávat roušky, o kterých tvrdila, že téměř zázračně před onemocněním ochrání. V té době si také stála za tím, že je testovala Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Své tvrzení také podpořila protokolem z univerzity, nicméně se brzy ukázalo, že se o oficiální univerzitní dokument nejedná. Tehdy se proti ní obrátil nespočet uživatelů na sítích a mnozí tvrdili, že nelehkou situaci využívá ke zbohatnutí.

Mnozí také vyzdvihovali pochybný původ roušek. Celou tehdejší kauzu zmiňují i v současné situaci. Mnozí si totiž myslí, že ona sama přeprodávala produkty, které nevyráběla, a proto by ostatní neměla kritizovat za to stejné. Diskutabilní je také její kopírování Kosíkové. Pojem „xoxo“ je všeobecně známý a poměrně často užívaný, a tak je otázkou, jestli bylo opravdu cílem Slovákovou kopírovat. Podle mnohých by si měla Slováková jednoduše zamést před vlastním prahem a nekritizovat něco, co by udělala i ona sama.