Čtvrtek 2. května 2024, svátek má Zikmund

Nela Slováková | foto: Tereza Malířová

Nela Slováková začala prodávat vaporizéry. Absolutní dno, hlouběji klesnout nemohla, zlobí se lidé

Influencerka a podnikatelka Nela Slováková začala prodávat vaporizéry v šesti různých příchutích. Nechala vyrobit vlastní značku a pracovala na nich údajně více než rok. Uživatelé na sítích se však zlobí. Označují ji jako individuum a tvrdí, že hlouběji už klesnout nemohla.
  14:33

Nela Slováková patří mezi nejkontroverznější osoby, které se pohybují na českém internetu. Sice ji mnozí vnímají jako influencerku a takzvanou profesionální celebritu, ona se nejčastěji profiluje jako podnikatelka. Proslavily ji především plavky, které prodává pod značkou Neonky. Teď k nim přidala také vaporizéry.

Slováková před pár dny na Instagramu sdílela video, ve kterém ukazuje nové vaporizéry s názvem HOT or NOT. Nechala je sama vyrobit a nerozhodla se tak pro prodej elektronických cigaret jiné značky. Měly by být bez nikotinu, nabízí je v šesti různých příchutích mezi které patří například hrozen, meloun nebo jablko. Každá z nich stojí 239 korun a údajně vydrží až 700 potáhnutí. Nabízí je na vlastním e-shopu Neonky.

„Konec smradlavým cigaretám! Vapík je velmi maličký, vhodný do kapsy i do mini kabelky. Chuť je velmi intenzivní a pokud byste nevěděli informaci, že jsou vapíky bez obsahu nikotinu, nepoznali byste to,“ píše Slováková na Instagramu. Dodává, že se z vaporizérů snadno potahuje a dým je velmi hutný. Na jejich výrobě údajně pracovali celý rok.

Propagace vaporizérů samotná je mezi uživateli na sítích velmi kritizovaná a jejich prodej o to víc. Ani Slováková u mnoha sledujících nevzbudila pozitivní reakce. „Vždycky si říkám, to už musí být to absolutní dno. A pak se objeví vapík,“ píše jeden z uživatelů na Instagramu. „Jak hluboko to individuum může ještě klesnout,“ ptá se jiný. Mnoho z nich je přesvědčených o tom, že se Slováková snaží vydělat v podstatě na čemkoli a produkty, které nabízí, nejsou v mnoha případech ani etické.

Redakce Antiyoutuber.cz kontaktovala Slovákovou s dotazy, proč se prodej vaporizérů rozhodla, jak dlouho trval jejich vývoj a proč se také rozhodla vyrábět své vlastní. Do doby zveřejnění článku však nereagovala.

Proč ale Slovákovou uživatelé na sítích tolik kritizují? Pravděpodobně za to může kauza s rouškami z roku 2020, kdy s začínaly objevovat informace o pandemii onemocnění Covid-19. Slováková tehdy nabízela roušky s aktivním stříbrem za 289 korun a slibovala ochranu před onemocněním. Za více než 500 korun prodávala také antibakteriální gely.

Tehdy také tvrdila, že účinky jejích roušek testovala Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Své tvrzení také podpořila protokolem z univerzity, nicméně se brzy ukázalo, že se o oficiální univerzitní dokument nejedná. V té se proti ní obrátil nespočet uživatelů na sítích a mnozí tvrdili, že nelehkou situaci využívá ke zbohatnutí. Právě kvůli tomu od té doby mezi mnohými převládá názor, že Slováková udělá cokoli pro to, aby vydělala.